یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 335087
۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
سعید روحانی

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم از اجرای طرح قرآنی 1448 با موضوع سبک زندگی اسلامی در مساجد استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سعید روحانی در بازدید جمعی از کارشناسان کانون های فرهنگی مساجد استان قم از مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با اشاره به برگزاری طرح قرآنی ۱۴۴۸ در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم گفت: این طرح قرآنی با حضور بیش از ۴۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در این ماه مبارک در حا ل برگزاری است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم گفت: طرح 1448 یک طرح ملی است که با موضوع سبک زندگی اسلامی بالغ بر 40 کانون فرهنگی هنری مساجد استان قم در آن شرکت دارند.

وی افزود: کانون فرهنگی هنری علی اصغر(ع) به عنوان کانون مرکزی، مجری اجرای این طرح می باشد که موضوعات طرح 1448 را در قالب کتاب، مقاله و دست نوشته تکثیر و در اختیار کانون‌ها قرار می ‌دهد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: برای برگزاری هر چه با نشاط تر این طرح اقدام به ایجاد مشوق های لازم برای این طرح شده است.

این فعال فرهنگی با بیان این که موضوع محور شدن برنامه قرآنی 1448 نسبت به جزء محور شدن طرح 1446 ، طرح1448 موفق تر ارزیابی می شود، بیان داشت: حرکت در مسیر پرداخت موضوعی و به خصوص موضوع سبک زندگی اسلامی می تواند جریانی فرهنگی بر اساس قرآن کریم را در کشور ایجاد کند.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه این طرح در چند قالب از جمله مسابقات پیامکی، تلفنی و مکتوب برای افراد برگزار می‌شود، گفت: تلاش داریم تا با فعال نمودن کانون مجری طرح1448 و ارزیابی های مداوم، به تحکیم کار قرآنی در مساجد بپردازیم.

گفتنی است، طرح  قرآنی 1448 از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا 14 شهریور ماه ادامه خواهد داشت و در پایان دوره، همزمان با سالروز میلاد امام رضا(ع) به برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای اهدا می شود.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha