سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
بوشهری

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به تهاجم بی سابقه دشمنان علیه مبانی فکری و دینی نسل جوان، گفت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب حتی از کودکستان ها نیز نا امید نیستند، چه رسد به دبیرستان و دانشگاه ها.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، پیش از ظهر امروز در دیدار دبیران کمیته های دفتر همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، به تبیین اهمیت هم افزایی این دو نهاد علمی مهم پرداخت.

وی با بیان این که امروز یک فرصت طلایی در اختیار حوزه، آموزش و پرورش و سایر نهادی های فرهنگی و دینی قرار گرفته است، ابراز داشت: خدای متعال حجت خود را برهمه تمام کرده است، چرا که در نظام اسلامی و زیرسایه ولایت فقیه و رهبری خیرخواه و دلسوز زندگی می کنیم و دولت نیز همگام با حوزه و روحانیت قدم برمی دارد، باید از این فرصت طلایی به بهترین نحو برای پیاده کردن اسلام و آموزه های حیات بخش آن استفاده کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تهاجم بی سابقه دشمنان علیه مبانی فکری و دینی نسل جوان کشور، تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب حتی از کودکستان ها نیز ناامید نیستند چه رسد به دبیرستان و دانشگاه ها، لذا باید دبستان ها و دبیرستان ها را بیش از پیش دریابیم.

وی یادآور شد: اگر برای دانش آموزان برنامه ریزی صحیح علمی و اخلاقی لازم را داشته باشیم در دانشگاه ها کمتر شاهد انحرافات اخلاقی و دینی خواهیم بود و در آینده مدیرانی دلسوز و متعد از بین دانشجویان برخواهد خاست.

مدیر حوزه های علمیه خطاب به دبیران کمیته های ستادی دفتر همکاری حوزه و آموزش و پرورش گفت: شما نماینده معاونت های مختلف آموزش و پرورش و حوزه های علمیه هستید و هرچه توان دارید از ظرفیت های عظیم مراکز تحت اختیاراستفاده کنید و به یک هم افزایی کامل برسید.

آیت الله حسینی بوشهری تاکید کرد: هرسال باید شاهد طرح ها و ابتکارهای جدید در دفتر همکاری ها باشیم و انشاءالله ثمره آن، آشنایی بیشتر نسل نوجوان و جوان که بیشترین تهدیدهای فرهنگی دشمن متوجه آنهاست، با معارف دینی و اسلامی خواهد بود.

مدیر حوزه های علمیه در پایان، استفاده به موقع از فرصت ها را بسیار مهم و حیاتی دانست و گفت: باید برنامه ریزی های صورت گرفته در دفتر همکاری ها در زمان بندی مشخصی صورت گیرد تا در آینده نزدیک، شاهد شکوفایی دینی در نهاد آموزش و پرورش باشیم.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha