جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ممدوحی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با بیان این که طلبه باید در تقوا و علم سرآمد باشد، تصریح کرد: همواره باید در تمامی عرصه ها، اثر حضور طلبه مشهود باشد و شاهد نتایج مثبت و مطلوب و اثر گذار این حضور باشیم.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله حسن ممدوحی، در درس اخلاق مدرسه حضرت آیت الله بروجردی(ره) کرمانشاه با اشاره به اهمیت طلبگی، اظهار داشت: طلبه باید در تمامی امور و کارهای روزمره نهایت دقت را داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو عمل کند و الگوی دیگران باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه تصرح کرد: عمر سرمایه گران قیمتی است که جایگزین ندارد، بنابراین باید از تمامی لحظات آن بهترین استفاده را برد و دقت شود که این سرمایه ارزنده بیهوده تلف نشود، چون باید در مقابل از دست دادن لحظات عمر در قیامت پاسخگو باشیم.

وی خاطرنشان کرد: افرادی همچون حربن یزید ریاحی با اندکی تفکر و تعقل از قعر جهنم به بهشت برین رسیدند و این نتیجه اندکی استفاده بهینه از زمان بوده است.

آیت الله ممدوحی با تاکید بر این که باید تلاش کنیم بعنوان یک طلبه برای دین مفید باشیم، ابراز داشت: در این راه باید بسیار مراقب بود، چون سرباز امام زمان (عج) هستیم، مورد سئوال ایشان نیز قرار خواهیم گرفت و تمامی اعمال و رفتار ما مورد بررسی قرار خواهد گرفت، پس تلاش نماییم همیشه در راه کسب رضای منجی عالم قدم برداریم .

عضو خبرگان رهبری با بیان این که طلبه باید در تقوا و علم سرآمد باشد، تصریح کرد: همواره باید در تمامی عرصه ها، اثر حضور طلبه مشهود باشد و شاهد نتایج مثبت و مطلوب و اثر گذار این حضور باشیم و اگر درست عمل نماییم در دنیا شغلی بهتر از طلبگی نیست.

آیت الله ممدوحی در پایان یاد آور شد: دعای طلبه مستجاب می شود؛ زیرا شاگرد امام زمان (عج) است و در مسیر انبیا و اولیا الهی و در راستای هدایت بشری حرکت می کند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha