جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/ ما نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم همراه و همگام با اساتید محترم حوزه های علمیه به آل سعود هشدار می دهیم هر اقدام بی شرمانه آنان از سوی مسلمانان آزاده بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در واکنش به صدور حکم اعدام روحانی برجسته شیعه عربستانی در  اطلاعیه ای  تصریح کرد: اگر این حیات را از شیخ نمر باز بگیرند، آل سعود حیاتی نخواهد داشت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: امروز شاهد هستیم مجامع بین الملل در جو خفقان به سر می برند و فریاد مزدورانه حقوق بشر آنان گوش فلک را کر کرده است. در دادگاه ظالمانه شاهزادگان سعودی وقیحترین حکم به نام دادگاه اسلامی رقم می خورد و جامعه بشری را در شوک حقیقی قرار می دهد.

امروز فریاد مظلومانه شیعیان شرق عربستان به دادخواهی بلند است؛ اما هرگز استکبار، یهود، صهیونیزم و اتاق فکر عربستان سعودی اجازه شنیدن این دادخواهی را نمی دهند. در دنیای مدرنیته شاهد هستیم مدعیان دروغگوی آزادی بیان، دفاع روحانی برجسته، انقلابی و فرهیخته آقای شیخ نمر باقرالنمر را دو سال در زندان حبس می نمایند و با شکنجه های گوناگون هر روز مرگ تدریجی را برای او تحصیل نموده و امروزدست شیطان از دادگاه ظالم و منفور آل سعود بلندگشته تا این عالم انقلابی را برای اعدام محکوم نمایند.

همچنین در بخش دیگری از این اطلاعیه قید شده است: ما نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم همراه با طلاب و فضلا و اساتید محترم حوزه های علمیه ضمن شرکت در اجتماع بزرگ مبلغین مدرسه فیضیه روز دوشنبه 28/7/1393 این حکم نابخردانه و دور از انسانیت را محکوم نموده و علاوه بر آن این حکم را دیکته استکبار و صهیونیزم می دانیم؛ لذا به آل سعود هشدار می دهیم هر اقدام بی شرمانه آنان از سوی مسلمانان آزاده بی پاسخ نخواهد ماند و اگر این حیات را از شیخ نمر باز بگیرند، آل سعود حیاتی نخواهد داشت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha