شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عمامه‌گذاری

حوزه/ آیین عمامه گذاری 10 نفر از طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع) اهواز، با حضور روحانیون، طلاب و عموم مردم، در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، این آیین معنوی با قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز و سپس حجت الاسلام عبدالمجید زکی پور، مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) اهواز به بیان گزارشی از روند فعالیت های این مدرسه پرداخت و گفت: هم اکنون دو سطح یک و دو در مدرسه علمیه امام رضا(ع) اهواز مشغول تحصیل می باشند.

وی با اشاره به تربیت استاد دراین مدرسه علمیه، بیان داشت: مدیریت مدرسه علمیه امام رضا(ع) در سال تحصیلی جدید از 21 استاد برای تدریس طلاب استفاده کرده که بخشی زیادی از این اساتید، تربیت یافته همین مدرسه علمیه بوده اند.

آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، نیز در ادامه این مراسم با تبریک جشن مباهله، اظهار داشت: ما در روزهای با برکتی قرار داریم و باید این ایام را گرامی داریم.

امام جمعه اهواز، با تقدیر از مدیریت مدرسه علمیه امام رضا(ع)، گفت: طلاب این مدرسه از نظر تدین و تقوا در سطح خوبی قرار داشته و خوشحالیم که این چنین طلابی در مدرسه امام رضا(ع) مشغول به تحصیل هستند.

برپایه این گزارش،  در حاشیه این مراسم، حجت الاسلام رضا کیانی از سوی سازمان بسیج طلاب استان خوزستان به عنوان فرمانده پایگاه مدرسه علمیه امام رضا(ع) اهواز منصوب شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha