چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
استادسرا

حوزه/ معاون حوزه علمیه استان کرمانشاه از کلنگ زنی و آغاز ساخت استاد سرا در مدرسه علمیه شهرستان گیلانغرب خبر داد.

  حجت الاسلام سید محمد صالح بهشتی در گفتگو با خبر نگار «حوزه» در کرمانشاه، با اعلام این خبر، گفت: اساتید از ارکان اصلی حوزه های علمیه به شمار می روند و برای برخورداری مدارس علمیه شهرستان ها از اساتید برتر، ساخت استاد سرا یک نیاز ضروری است.

وی ادامه داد: به منظور رفاه حال اساتید حوزه گیلانغرب، کلنگ ساخت استاد سرا در این شهرستان به زمین زده شد و با تلاش و پیگیری همه جانبه، این مهم به زودی در گیلانغرب به انجام خواهد رسید.

معاون حوزه علمیه کرمانشاه اضافه کرد: این استاد سرا در زمینی به مساحت 320 مترمربع که با مساعدت فرمانداری و شهرداری تهیه شده و در زیربنایی حدود 840 متر، در چهار طبقه، در نزدیکی مدرسه علمیه محل تدریس اساتید ساخته می‌شود تا از نظر بعد مسافتی، وقت زیادی از آنها گرفته نشود.

حجت الاسلام بهشتی با اشاره به این که هزینه های این پروژه از محل سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه و اعتبارات استانی حوزه تامین شده است، ابراز امیدواری کرد: ارگان ها و نهادها و همچنین مردم خیر در امر ساخت این استاد سرا حوزه را یاری و همراهی نمایند تا سریعتر به بهره برداری برسد.

وی در پایان با اشاره به نقش سازنده و اثرگذار مدارس علمیه در اخلاق و فرهنگ جامعه، گفت: امیدواریم بتوانیم خدمت رسانی خوبی به طلاب و اساتید داشته باشیم؛ زیرا سعادت جامعه و بهرمند بودن از اجتماعی سالم، نیازمند آموزش آموزه های اخلاقی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha