چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدرسه علمیه چادگان

مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری (ع) چادگان با اشاره به تحصیل 60 طلبه در این مدرسه، ابراز داشت: طلاب به صورت هفتگی به دیدار خانواده های شهدا رفته و به قرائت دعای توسل در منازل شهدا می پردازند.

حجت الاسلام اسکندری، مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری (ع) چادگان در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» با اشاره به این که این مدرسه طی سال های 1390 و 91 به بهره برداری رسیده است، گفت: در سال اول 27 طلبه جذب شدند و هم اکنون 16 نفر آنان(نخبگان) در پایه 4 ادامه تحصیل می دهند و به یاری خداوند در طول 3 سال فعالیت، تعداد طلاب به 60 طلبه رسیده است

وی افزود: آموزش و پرورش به صورت اجاره یکی از مدارس خود را برای خوابگاه این مدرسه علمیه قرار داده ومکان آموزشی آن نیز از یک خیر به قیمت بسیار کمی خریداری شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری (ع) چادگان ادامه داد: این مدرسه علمیه یک تفاوت اساسی نسبت به دیگر مدرسه های علمیه دارد و آن هم دوربودن خوابگاه از مکان آموزشی می باشد که باعث به وجود آمدن انگیزه در طلبه ها و به نوعی ورزش پیاده روی صبحگاهی می باشد.

حجت الاسلام اسکندری با اشاره به برنامه های جنبی مدرسه امام حسن عسگری (ع)، ابراز داشت:  قرائت روزانه قرآن، برگزاری درس اخلاق زیارت عاشورا و قرائت دعای توسل به صورت هفتگی برای بالا رفتن روحیه طلبگی و همچنین تقویت ارتباط آنان با خدا و ائمه اطهار اطهار(ع) از مهمترین برنامه های جنبی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بعد از اتمام کلاس های آموزشی، جلسات قرائت قرآن برگزار می شود. همچنین طلاب به صورت هفتگی به دیدار خانواده های شهدا رفته و به قرائت دعای توسل در منازل شهدا می پردازند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha