جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حاج صادقی

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: از بین بردن جان انقلاب یعنی ماهیت دینی آن، محور اصلی عملیات جبهه استکبار به سردمداری آمریکا است و براین اساس سه نوع اسلام را در دنیا طراحی کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، شب گذشته در همایش اقتدار طلاب و روحانیون خراسان رضوی، در دانشگاه علوم اسلامی رضوی مشهد، انقلاب اسلامی را نشات گرفته از نهضت امام حسین(ع) دانست و اظهار داشت: این دو نهضت در هدف، رهبری، دشمن و ... مشترک هستند و تفاوت آن ها در این است که سیدالشهدا(ع) تنها 72 بسیجی داشت، ولی انقلاب اسلامی بسیجیان جان بر کف زیادی دارد.

وی با بيان اين كه بسیجی جان و مالش را می دهد، ولی دین خود را از دست  نمی دهد، گفت: این امر موجب شده که با فرهنگ بسیجی مردم، نظام ولایی بیش از 35 سال در مقابل دنیای استکبار بایستد.

*بسیج؛ تضمین کننده اقتدار نظام ولایی

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به این که بسیج تضمین کننده اقتدار نظام ولایی است، يادآور شد: جبهه استکبار به همین جهت از فرهنگ بسیجی هراس دارد و نمی خواهد این فرهنگ مترقی در بین مردم و اقشار مختلف جامعه وجود داشته باشد.

وی، ترویج فرهنگ بسیجی را مهم دانست و ابراز داشت: دو جبهه حق و باطل همیشه وجود داشته  و خواهد داشت و انسان ها در پرتو جنگ این دو گروه امتحان می شوند و ماهیت آنها مشخص می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تاکید بر اینکه نباید انتظار داشت که دشمن علیه ما توطئه نکند، تصریح کرد: باید به خوبی فهمید که دشمن چه برنامه ای دارد و عملیات اصلی اش کدام است تا در میدان فرعی بازی نکنیم. بنابراین مهم تشخیص برنامه اصلی دشمن است.

*مرگ تدریجی دشمنان

وی با بیان این که دشمن با بررسی های خود به پیشرفت معجزه آسای جبهه انقلاب اسلامی اذعان کرده و از نتیجه آن وحشت زده شده است، افزود: دشمنان به دنبال راهی برای فرار از مرگ تدریجی هستند و به همین منظور با جنگ فرهنگی و نرم افزاری، به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه یادآور شد: از بین بردن جان انقلاب یعنی ماهیت دینی انقلاب، محور اصلی عملیات جبهه استکبار به سردمداری آمریکا است.

*اسلام سکولار

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، اسلام هراسی را نخستین اقدام استکبار عنوان کرد و ابراز داشت: دشمنان، سه نوع اسلام را در دنیا طراحی کرده اند که اولین آنها «اسلام سکولار» یعنی دین بی خاصیت برای روشنفکران، دانشگاهیان و نخبگان بود و این که جهاد، تحرک و مبارزه ندارد و تنها شامل عبادت هایی مانند نماز، روزه و ... است.

وی تصریح کرد: متاسفانه رسانه ها و برخی دانشجویان به جریان اسلام سکولار کمک می کنند و بعضی از هیئت های عزاداری، مدیران و ... دینداری سکولار دارند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که نباید از تلاش دشمن برای جایگزینی اسلام سکولار به جای اسلام حسینی غافل بود، تاکید کرد: باید زمینه تعالی و هدایت مردم را فراهم کرد البته نیاز نیست به زور دین را به کسی ارائه داد، ولی باید زمینه سازی داشت.

*اسلام تکفیری

وی در ادامه افزود: استکبار اسلام دیگری را با عنوان «اسلام تکفیری» ایجاد کرد و با راه اندازی وهابیت و عملیات گروه هایی مانند داعش، گرایش به اسلام را کاسته و ایجاد تنفر می کنند و همچنین روحیه جهادی این گروه های اسلامی را مدیریت کرده و علیه مسلمانان به کار می برد.

*اسلام افراطی گری

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه اذعان کرد: وجود شیعه افراطی با کارگردانی و طراحی استکبار به عنوان کسانی علیه جبهه انقلاب، از دیگر کارهایی است که انجام شده است.

وی با بیان این که بسیج روحانیون تنها یک قشر نیست، بلکه راهبر سایر بسیجی هاست، اظهار داشت: رسالت بسیج طلاب و روحانیون و دانشجویان بسیار مهم است و روحانیون در این جنگ فرهنگی، فرماندهان جبهه انقلاب است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha