شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 340500
۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
مسیحیت تبشیر

مسئول آموزش‎های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: دوره آموزشی نقد مسیحیت تبشیری ویژه مبلغان، برای نخستين بار در اصفهان برگزار می‎شود.

حجت الاسلام محسن صادقی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: در دفتر تبلیغات اصفهان، دورههای بلند مدت ویژه دوههای تخصصی مانند کارگاههای دانش افزایی که پشتیبان و خوراک فکری مبلغان است و  دورههای پودمانی و همایشهای  تبلیغی، در طول سال برگزار میشود.

وی با اشاره به این که اداره آموزشهای کاربردی مبلغان براساس نیازی که اداره اعزام مبلغ اعلام میکند، اقدام به برگزاری دوره ها می کند، ابراز داشت: کلام و عقاید، خانواده، مشاوره، کودک و نوجوان موضوعات تخصصی است که به مبلغان اعزامی آموزش داده میشود.

مسئول آموزشهای کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اعلام این که بین 200 تا 300 مبلغ تخصصی خواهر و برادر در حوزه مسیحیت تبشیری فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: دوره آموزشی نقد مسیحیت تبشیری  که هر هفته چهارشنبه و پنج شنبه تا پایان سال برگزار میشود که تا آن زمان تعدای مبلغ متخصص در حوزه مسیحیت خواهیم داشت.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به شرکت 100 مبلغ خواهر و برادر در دوره مشاوره خانواده، گفت: مشاوره خانواده و نقد مسیحت تبشیری دو موضوع تخصصی است و امسال برای دومین سال دوره نقد مسیحیت تبشیری برگزار می گردد.

وی در پایان با اشاره به این که دوره بلندمدت سواد رسانهای نیز ویژه گروه مشاوره خانواده در 4 هفته برگزار میمی گردد، گفت: مدارس، دانشگاهها و کانونهای فرهنگی مراکزی هستند که به آنها اعزام مبلغ انجام میشود.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha