یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کلاس درس

مدیر مدرسه علمیه صالحین فولاد شهر از تحصیل بیش از 40 طلبه تا پایه چهار در این مدرسه خبرداد.

حجت الاسلام اسماعیلی، مدیر مدرسه علمیه صالحین فولاد شهر در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» پیرامون سال تاسیس این مدرسه اظهار کرد: این مدرسه در سال 1376 به همت حجت الاسلام صالحیان امام جمعه فولاد شهر پایه گذاری شده و به یاری خداوند این مدرسه تا کنون در جذب طلبه کوشا بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر این مدرسه علمیه دارای 40 طلبه می باشد که در پایه ی 4 در حال تحصیل هستند.

وی گفت:به یاری خداوند توانسته ایم در بحث آموزشی طلاب به خصوص کلاس های اخلاق  از محضر علمای برجسته ای مانند آیت الله مظاهری وآیت الله طباطبایی نژاد استفاده کنیم.

وی با اشاره به برنامه های  مختلف این حوزه بیان کرد: برنامه های تحصیلی و تهذیبی مانند برگزاری کلاس های قرآنی به صورت هفتگی و یا هیئت های مذهبی در ایام شهادت ها را در برنامه خود قرار داده ایم.

وی باتوجه به اینکه کمیت و کیفیت آموزش طلاب، بسیار مهم است تصریح کرد: آیین نامه هایی را در بعد آموزشی تهیه کرده ایم که در این آیین نامه به کیفیت و کمیت آموزش طلاب تاکید بسیاری شده است.

وی اضافه کرد: کادر مدرسه علمیه به ارتقاء دانش طلبه ها و همچنین افزایش توانمندی آنان در بحث دین تلاش های خود را انجام می دهند تا بتواند از این طلبه ها روحانیون خوبی را برای کمک به مردم تربیت نماید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال خوب جوانان این منطقه از حوزه، امیدواریم با ایجاد امکانات مناسب در جذب آنان بیشتر تلاش نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha