چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
سید مصطفی ابراهیمی - قزوین

حوزه / معاون پژوهشی حوزه علمیه استان قزوین، با تشریح برنامه های هفته پژوهش، از رونمایی نرم افزار"مبلغ یار" خبر داد.

حجت الاسلام سید مصطفی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین بیان کرد: معاونت پژوهشی با توجه به وظایف خود در راستای گرامی داشت هفته پژوهش برنامه های مختلفی را در سطح مدارس علمیه برگزار خواهد کرد.

وی افزود: جشنواره گرامی داشت این هفته روز دوشنبه 24 آذرماه با بخش های مختلفی همچون سخنرانی، تقدیر از اساتید راهنمای برتر، تقدیر از پژوهشگران طلبه برتر، تقدیر از برگزیدگان جشنواره علامه حلی و تقدیر از معاونین برتر حوزه های علمیه قزوین در سالن اجتماعات مدرسه علیمه امام صادق(ع) برگزار خواهد شد.

معاون پژوهشی حوزه علمیه قزوین ادامه داد: با توجه به اعلام فراخوان جمع آوری پایان نامه های سطح 3 و4 و طرح های تحقیقاتی طلاب قزوین، رونمایی از بانک پایان نامه ها روز سه شنبه 25 آذرماه در مرکز فرهنگی پاسخ گویی به سوالات دینی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ابراهیمی، رونمایی از نرم افزار"مبلّغ یار" را از دیگر برنامه های هفته پژوهش حوزه علمیه قزوین اعلام کرد و گفت: مدرسه سفیران هدایت قزوین در جهت پاسخ گویی به نیازهای مبلغین دینی، نرم افزار مبلغ یار را توسط طلاب این مدرسه طراحی و تولید کرده است.

وی افزود: این نرم افزار، حاوی تمام نیازهای یک مبلّغ دینی برای پاسخ گویی به مباحث اعتقادی است که مراسم رونمایی از آن روز چهارشنبه 26 آذرماه در مدرسه مولاوردی خان برگزار خواهد شد.

معاون پژوهشی حوزه علمیه قزوین با اشاره به اینک ه آشنایی و استفاده از منابع و مراجع تحقیق یکی از مهارت های لازم برای فعالیت های پژوهشی است عنوان کرد: هر پژوهشگری برای انجام تحقیقات خود نیاز به منابع و مراجع و آشنایی با چگونگی استفاده از آنها می باشد متناسب با این نیاز معاونت پژوهشی حوزه با همکاری کتابخانه امام صادق(ع) اقدام به برگزاری دوره نظری مرجع شناسی و کارگاه عملی بهره گیری از مراجع را در طول هفته پژوهش برای طلاب مدارس قزوین برگزار خواهد نمود.

حجت الاسلام ابراهیمی، بازدیدهای روزانه از مدارس علمیه قزوین و بررسی مسائل پژوهشی مدارس را از دیگر برنامه های هفته پژوهش عنوان کرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha