پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید حسن خمینی

آیت الله جمی هیچ گاه نماز جمعه را حتی در زیر موشک باران آبادان، ترک نکرد و به همین دلیل ملت ایران باید پاسدار آن ارزش ها و قدردان همه افرادی که از کیان مملکت دفاع کردند، باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی، در ششمین مراسم ارتحال آیت الله جمی ، مردم آبادان را مظهر قدرت و غیرت ملتی مجاهد عنوان کرد و با بیان این که نام این شهر با آيت الله جمی گره خورده است، اظهار داشت: نام آبادان با نام آیت الله جمی گره خورده و ما در این شهر داستان بزرگی همچون شکست حصر آبادان را داریم که باید این واقعه بزرگ برای همیشه در ذهن ها باقی بماند.

وی با تأکید بر این که آبادان یکی از افتخارات ایران و دفاع مقدس نیز خود افتخاری برای این شهر شهید پرور است، اذعان داشت: شکست حصر آبادان غرور دشمن را از بین برد.

تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) با اشاره به پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: باید مشاهده کرد که امروز ما در کجا قرار داریم و آنانی که آرزوی تصرف این سرزمین را داشتند و برای این تفکر خود تانک و مسلسل به راه انداختند، در کجا قرار دارند و به یقین امروز این ملت ایران هستند که در اوج اقتدار می درخشند..

حجت الاسلام والمسلمین خمینی، با اشاره به ایستادگی مجاهد گونه آيت الله جمی و ترک نکردن فریضه مقدس نماز جمعه در سخت ترین شرایط دوران دفاع مقدس، بیان داشت: آیت الله جمی هیچ گاه نماز جمعه را حتی در زیر موشک باران آبادان، ترک نکرد و به همین دلیل نیز ملت ایران باید پاسدار آن ارزش ها و همه افرادی که از کیان مملکت دفاع کردند، باشیم.

وی در پایان، با بیان این که آيت الله جمی در خفقان مطلق، پرچم امام خمینی(ره) را برافراشت، اظهار داشت: مرحوم جمی در زمان شهادت آقا مصطفی و در حالتی که خفقاق مطلق حکم فرما بوده و تعداد کمی در مراسم عمویم شرکت کرده بودند، پرچم امام خمینی(ره) را برافراشت و در این راه مقاومت کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha