پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
غیوری

معاون امور استان هاي شوراي سياست گذاري ائمه جمعه كشور گفت:آيت الله غيوري خدمتگزاري صادق، امين و مجاهدی براي انقلاب اسلامي بودند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمين ابراهيمي، امروز در مراسم بزرگداشت عالم فقید آيت الله سيد علي غيوري، كه در مدرسه علميه كماليه خرم آباد، برگزار شد، با اشاره به اينكه ایشان تا آخرين لحظه حيات ذره اي از خدمت به انقلاب دريغ نكردند گفت : این عالم ربانی هميشه از ياوران صديق امام و رهبري بودند و با اراده اي راسخ و عزمي استوار در جهت تحق منويات مقام معظم رهبري تلاش مي كردند.

وي، خدمتگزاري، صداقت و مردم دوستي را از وي‍ژگي هاي بارز اين مرحوم برشمرد و افزود: آيت‌الله غيوري، روحاني به تمام معنا زمان شناس بودند كه در تمام عرصه هاي  قبل از انقلاب و بعد از آن، سربازي وفادار و شايسته براي امام و رهبري بودند و همواره پشتيبان ولايت فقيه بودند.

معاون امور استانهاي شوراي سياست گذاري ائمه جمعه كشور خاطر نشان كرد: آيت الله غيوري با تامين نياز هاي برخي افراد نيازمند و همچنين تاسيس برخي حوزه هاي علميه و مراكز ديني در خارج كشور خدمات شايسته اي را از خود به يادگار گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمين ابراهيمي ادامه داد : آن بزرگوار با دارا بودن ايمان و اراده اي قوي هميشه گوش به زنگ ولايت و رهبري بودند و تا واپسين روزهاي پاياني عمر با بركت خود با اراده اي راسخ حتي در ايام بيماري فعاليتهاي خود را انجام مي دادند.

وي همچنين با اشاره به اينكه اين بزرگوار از روحانيون ارزنده  اسلام و انقلاب بودند گفت:روحانيون هميشه چراغهايي در جامعه اسلامي هستند و امروز بسياري از موفقيتهاي ايران اسلامي در عرصه هاي گوناگون به بركت وجود و حضور روحانيت است .

مهمترين ابتكار امام حسن عسکري(ع)

معاون امور استان هاي شوراي سياست گذاري ائمه جمعه كشور در ادامه سخنان خود، با تسلیت ایام شهادت امام حسن عسکری(ع)، گفت: مهمترين ابتكار امام حسن عسکري(ع) آماده سازي جامعه براي ولايت فرزند بزرگوارش بود

وي با اشاره به اينكه امام حسن عسکري(ع) بخاطر اينكه در اكثر اوقات عمر خويش در يك منطقه تحت حفاظت و كنترل حكام ستمگر عباسي بودند به «عسکر» لقب داده شده اند افزود : امام حسن عسکري(ع) با وجود شرايط سخت و اختناق حكام ستمگر زمان، در جامعه به خوبي وظايف الهي خويش را انجام دادند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha