چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
شورای علی انقلاب فرهنگی

حوزه / مدیریت پژوهش شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، دومین نشست سیاستگذاری فرهنگی در سایر ملل را برگزار می‌کند.

به گزارش سرویس استانها خبرگزاری «حوزه»، واحد ارتباطات شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، در ادامه برگزاری سلسله نشست های "سیاست گذاری فرهنگی در سایر ملل" دومین نشست خود را با  حضور دکتر فؤاد ایزدی، عضو هیأت علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران برگزار می شود.

میثم صداقت‌زاده، دبیرعلمی این نشست ها گفت: اولین برنامه با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر قانع با موضوع سیاستگذاری فرهنگی در غرب آفریقا برگزار شده و در این نشست سیاستگذاری فرهنگی در ایالات متحده آمریکا مورد بررسی قرار می گیرد.

وی هدف از برگزاری این نشست ها را آشنایی با شیوه های سیاستگذاری و مدیریت فرهنگی در جوامع و کشورهای مختلف جهان بیان کرد و افزود: در این سلسله نشستها از کارشناسان فرهنگی در عرصه بین الملل بهره گرفته خواهد شد.

وی زمان برگزاری نشست را روز پنجشنبه ساعت 14:00 در تالار اجتماعات شورای تخصصی حوزوی اعلام کرد و گفت: حضور دانشجویان و طلاب در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری با گرایش‌های فرهنگ و ارتباطات، مدیریت فرهنگی، سیاستگذاری فرهنگی و جامعه‌شناسی فرهنگی آزاد میباشد.

گفتنی است؛ مکان برگزاری سلسه نشست های سیاستگذاری فرهنگی، در (قم) بلوار شهید صدوقی، کوچه 50 ، پلاک48  می باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha