جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله وحید

حوزه/ حضرت آیت الله وحید خراسانی گفتند: نیت رئیس جمهوری برای خدمت به مردم ایران خیر است؛دولت مسیر دشواری پیش رو دارد و برای تمامی خدمتگزاران همواره دعا می کنم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت،  این مرجع تقلید در دیدار  رئیس دفتر رئیس جمهور  اظهارداشتند: اسلام دین رحمت است و خداوند رحمان و رحیم بر همه کائنات حاکم است و پیامبر بزرگ اسلام(ص) نیز رحمه للعالمین می باشد.

ایشان گفتند: دستور شرع این است که باید با زبان مجامله با دشمنان سخن گفت و در نظر داشت که نباید به مقدسات دیگران تعرض کرد.

حضرت آیت الله وحید خراسانی با ابلاغ سلام متقابل به رییس جمهوری، خدمت به مردم و کشور را خدمت به ائمه معصومین(ع) دانستند و افزودند: نیت رئیس جمهوری برای خدمت به مردم ایران خیر است می دانم که دولت مسیر دشواری پیش رو دارد و برای شما و تمامی خدمتگزاران که خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده اید همواره دعا می کنم و این کشور مملکت امام زمان (عج) است و خدمت به این مردم و کشور خدمت به امام زمان (عج) است.

ایشان با ابراز خرسندی از سفر رئیس جمهوری به قم گفتند: امیدوارم این سفر منشاء خیر و برکت برای استان و در عین حال موجب تقویت بیش از پیش رابطه دولت با مرجعیت ، روحانیت و حوزه های علمیه شود.

حضرت آیت الله وحید خراسانی ضمن تقدیر از فعالیت های استاندار قم برای وی و مدیریت اجرایی این استان آرزوی موفقیت کردند.

در ادامه این دیدار دکتر محمد نهاوندیان نیز با اشاره به تلاش های دشمنان در ارائه چهره ای خشن و افراطی از اسلام گفت: سیاست دولت مبارزه با تفکری در منطقه است که می خواهد خشونت و افراط را به جای اسلام رحمانی و محمدی(ص) معرفی کند.

وی برنامه های دولت در بهبود کسب و کار و رونق اقتصادی را به منظور رفع مشکلات معیشتی مردم برشمرد و گفت: طرح های اقتصادی و عمرانی در استان قم با قدرت از سوی دولت یازدهم پیگیری می شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور با ابلاغ سلام دکتر روحانی، به سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به استان قم اشاره و اظهار امیدواری کرد که این سفر موجب آبادانی بیش از پیش استان شود.

نهاوندیان با تاکید بر اینکه نظرات و دیدگاه های مرجعیت و روحانیت در تدوین و سیاستگذاری های دولت لحاظ می شود، گفت: بدون تردید سفر دولت یازدهم به قم به تقویت مناسبات دولت با مراجع منجر خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha