شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 345137
۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
بین الحرمین

حوزه/ وزارت علوم و تکنولوژی عراق بنا دارد از تکنولوژی روز در خدمت رسانی به زائران کربلا استفاده کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، وزارت علوم و تکنولوژی عراق بنا دارد از تکنولوژی روز در خدمت رسانی به زائران کربلا استفاده کند.

در بیانیه وزارت علوم عراق آمده: گروهی از شورای استان کربلا در این باره با شعبه وزارت علوم و تکنولوژی در کربلا دیدار کرده و با حمزه عباس مدیر این شعبه درباره موضوعات مختلف از جمله نیاز کربلا به استفاده از تکنولوژی روز در خدمت رسانی به زائران بحث و گفتگو کرده اند تا از این طریق شهر کربلا به شهری گردشی و زیارتی تبدیل شود و زمینه های گردشگری نیز در این شهر ایجاد و تقویت گردد و در همین راستا برنامه ای کلان تنظیم شود.

در این نشست همچنین درباره ایجاد مرکز یکپارچه هتل ها و مرکز فناوری برای جذب اختراعات و ابداعات مخترعان بحث و تبادل نظر شد تا از تکنولوژی دولت الکترونیک در بخش های مختلف استفاده شود و برنامه ای جامع در زمینه راه ها و استفاده از انرژی خورشیدی و مرتبط ساختن راه های عبور و مرور در مناطق شلوغ تنظیم شود.

لازم به ذکر است شهر مقدس کربلا مقصد جمعیت عظیم زائران شهرهای مختلف عراق و کشورهای مختلف جهان است و شمار زائران این شهر در مناسبت های دینی به ویژه اربعین امام حسین علیه السلام افزایش می یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha