جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
18

حوزه/ رهبران زندانی انقلاب بحرین در اعتراض به شکنجه شدید زندانیان سیاسی از روز چهارشنبه گذشته دست به اعتصاب غذا زده اند و هم اکنون حال برخی از آنها وخیم است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، خبرهای رسیده از زندان "جو" بحرین حاکی از وخامت حال رهبران انقلاب بحرین می باشد؛ چرا که اکنون پنج روز از اعتصاب غذای این افراد در اعتراض به بدرفتاری مقامات زندان می گذرد.

برخی از این رهبران و فعالان زندانی از بیماری های مزمنی مانند بیماری قند و فشار خون و مشکلات قلبی رنج می برند که پس از شکنجه شدن یکی از زندانیان بیمار این زندان، رهبران زندانیِ انقلاب تصمیم گرفتند در اعتراض به این اقدام غیر انسانی دست به اعتصاب غذا بزنند.

این افراد در نامه ای اعلام کرده اند، مسئولان زندان روز یکشنبه گذشته به زندانیانی که به خاطر شکنجه زندانی بیمار اعتراض کرده بودند، حمله ور شده و آنها را به شدت مورد ضرب و جرح قرار داده و پس از آن نیز درب زندان از بیرون بسته شده و تمام زندانیان از خوردن و آشامیدن و ملاقات و امکان مداوا محروم شده اند و همچنان نیز این وضع ادامه دارد.

روز بعد نیز ماموران زندان برخی زندانیان را به سلول های انفرادی منتقل کردند و اکنون بیم آن می رود این افراد برای مدت زیادی در این سلول ها بدون دسترسی به غذا و سرویس بهداشتی باقی بمانند.

در همین راستا و با توجه به شکنجه شدید زندانیان معترض، افراد زندانی ساختمان شماره 7 این زندان از روز چهارشنبه گذشته دست به اعتصاب غذا زده و خواستار تامین حقوق اساسی زندانیان در ارتباط با خانواده و درمان و غذا و باز بودن درب سلول های خود هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha