جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
صالح آبادی جهاد قم

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان قم گفت: امروز از برکت خون شهدا آسایش، امنیت و گسترش انقلاب اسلامی را شاهد هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام صالح آبادی شب گذشته در یادواره «59 شهید سنگر ساز بی سنگر» سازمان جهاد کشاورزی استان قم که در گلزار شهدای قم برگزار شد با بیان اینکه شهداء همان مسیر حق و حقیقت در زندگی هستند افزود: شهدا الگوی دینی و معیار خدا باوری، ایمان، تقوا و از خود گذشتگی در جامعه اسلامی هستند و برگزاری یادواره آنان،  موجب می شود  انسان از مسیر حق و حقیقت خارج نشود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به اینکه شهیدان با نثار جان و هستی خود از همه عواطف و احساسات و علایق مادی گذشتند، ابراز داشت: در اسلام وقتی می خواهند مقامی را ارج دهند با پاداش شهیدان قیاس می کنند.

وی با بیان این که احیای اسلام به برکت خون شهدا است، تصریح کرد: انسان برای رسیدن به رستگاری باید تهذیب نفس کند و مطمئن ترین و سریع ترین مسیری که انسان را به تزکیه می رساند پیروی از خود گذشتگی شهیدان است.

وی افزود: شهیدان به وظیفه خود عمل کردند و امروز نوبت ما و شما است؛ باید راهی که شهیدان در پیش روی ما باز کرده اند، حفظ و آن را ادامه دهیم. نباید خدای نکرده عده ای آگاه و یا ناآگاهانه این راه را ببندند و در مسیر رشد و تعالی که با بهای سنگین به دست آمده وقفه ایجاد شود.

حجت الاسلام صالح آبادی با بیان این که خون شهیدان، همواره برکات زیادی برای اسلام و انقلاب داشته است، افزود: امروزه ایران اسلامی به عنوان کشوری قدرتمند و تأثیرگذار در جهان مطرح است که این از برکت خون شهیدان می باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha