چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 346183
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵
جامعة المصطفی

حوزه/ با حضور رئیس و جمعی از مدیران ارشد جامعةالمصطفی از سامانه یکپارچه کتابخانه دیجیتال و آثار جدید انتشارات بین المللی المصطفی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین اعرافی در این جلسه، ضمن تقدیر از خدمات مسئولان جدید و گذشته المصطفی به ویژه در انتشارات بین المللی المصطفی، اظهار داشت: انتشارات المصطفی یکی از مهم ترین عناصر محقق کننده مرجعیت این مرکز است و این حجم عظیم فعالیت ها نیازمند طراحی سامانه جامع راهنما است که از مطالبات ما نیز می باشد.

رئیس جامعةالمصطفی در ادامه ضمن تقدیر از تعاملات صورت گرفته با مراکز علمی و دانشگاهی توسط انتشارات بین المللی المصطفی، توصیه هایی را در زمینه تولید و نشر کتاب در جامعةالمصطفی را بیان کرد.

همچنین در این جلسه، حجت الاسلام ثقفی، مدیر انتشارات المصطفی، گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای این انتشارات در سه ماهه اخیر را ارائه نمود که چاپ و انتشار 112 عنوان کتاب، تأسیس شعبه سوم انتشارات در قم، تجهیز فروشگاه مرکزی، سامان دهی قراردادهای تألیف، عقد تفاهم نامه با مراکز علمی و دانشگاهی داخلی و خارجی و... از جمله آن ها به شمار می آید.

در بخش بعدی این جلسه، از سامانه یکپارچه کتابخانه های جامعةالمصطفی با عنوان «آذرخش» رونمایی به عمل آمد.

در ادامه، آقای هاشمی، ضمن ارائه توضیحاتی، یکپارچه سازی، پشتیبانی از زبان های مختلف، صرفه جویی در هزینه ها و... را از مهم ترین ویژگی این سامانه جدید برشمرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha