یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
شیخ جلال الدین صغیر عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی عراق

حوزه/ شیخ صغیر به مجاهدان بسیج عراق گفت: پیروزی های بزرگ شما جهان را شگفت زده کرده است. پیروزی های شما ورد زبان نسل های بعد خواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین شیخ جلال الدین صغیر عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی عراق از خطوط مقدم جبهه و نیروهای بسیج مجاهد در استان صلاح الدین بازدید کرد.

وی در این جبهه ها از لشکر پنجم نیروهای بسیج و گردان های انصارالعقیده و گردان های عاشورا و گردان های الجهاد و نیروهای جند الامام و قهرمانان بسیج عراق بازدید کرد و به زیارت حرم مطهر امامین عسکریین علیهما السلام مشرف شد.

این روحانی عراقی خطاب به نیروهای بسیج گفت: پیروزی های بزرگ شما جهان را شگفت زده کرده؛ پیروزی هایی که دیگران با وجود امکانات زیاد خود از به دست آوردن آن ناتوان بودند. پیروزی های شما ورد زبان نسل های بعد خواهد بود.

وی افزود: جنگ ما با داعش مسئله روز است و همه ما باید همواره توصیه های مرجعیت شیعه را به یاد داشته باشیم.

شیخ صغیر همچنین از نیروهای بسیج خواست متحد باشند و با یکدیگر همکاری داشته باشند و سختی ها و دشواری ها را به خاطر تحقق پیروزی های بیشتر و پاکسازی عراق از لوث وجود داعش تحمل کنند.

وی از مجاهدان خواست برای آزادی نزدیک شهر موصل و از پا در آوردن داعش آماده باشند. ایشان در این دیدار دعا و سلام مراجع عظام نجف اشرف را به نیروهای بسیج ابلاغ کرد.

نیروهای بسیج نیز در این دیدار ضمن خوشامدگویی و تشکر از شیخ صغیر، آمادگی خود را برای استمرارجهاد و مبارزه و بیرون راندن تروریست های داعش اعلام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha