دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 346925
۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
خبر گزاری حوزه

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، از اعزام 20 مبلغ دینی در ایام فاطمیه به بقاع متبرکه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در قزوین، حجت الاسلام مصطفی نوروزی در جمع خبرنگاران  با اعلام این گفت: این مبلغان برای ترویج علوم دینی و برگزاری مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به بقاع و اماکن متبرکه استان قزوین اعزام شدند.

وی افزود: در این ایام مراسم ویژه شهادت حضرت زهرا (س) و سوگواره یاس نبوی با حضور مبلغان علوم دینی از ‏حوزه های علمیه در بقاع متبرکه در سراسر استان قزوین برگزار شد.‏

نوروزی خاطر نشان کرد: مبلغان در خصوص سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، بصیرت بخشی به عزاداران ‏فاطمی، ارزش های انقلاب اسلامی ایران و همچنین اهمیت و ضرورت وقف در جامعه سخنرانی کردند.‏

وی ادامه داد: علاوه بر مبلغین اعزامی از حوزه، در ایام فاطمیه مبلغین بومی استان قزوین در آستان مقدس امامزادگان سراسر استان حضور یافتند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه قزوین از برگزاری مراسم ویژه سوگواره یاس نبوی به مناسبت ایام شهادت فاطمه(س) در بقاع متبرکه سراسر استان قزوین خبر داد و گفت :همچنین همزمان با ایام فاطمیه طرح حرم تا حرم در سطح امامزاده های این استان اجرا شد.

به گفته وی این برنامه های در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع و اماکن متبرکه به قطب های فرهنگی در 64 بقعه متبرکه این استان برگزار شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha