پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 347384
۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸
سبک زندگی فاطمی

حوزه/ ويژه برنامه زنده «بانوي بهشت» به مناسبت ميلاد با بركت حضرت صديقه طاهره سلام الله عليها از راديو معارف پخش مي‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از روابط عمومي راديو معارف، همزمان با سالروز ميلاد با بركت بانوي دو سرا حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها، روز زن و سالروز تولد حضرت امام خميني رحمت الله عليه ويژه برنامه زنده «بانوي بهشت» با هدف تكريم مقام مادر و ارائه سبك زندگي فاطمي پخش مي‌شود.

در اين برنامه سركار خانم فرزانه حکیم زاده استاد حوزه‌های علمیه خواهران و كارشناس مباحث زن و خانواده به بررسي سيره اجتماعي حضرت زهرا سلام الله عليها با توجه به نقش اجتماعي زنان در جامعه و موضوعاتی همچون حضور اجتماعي حضرت زهرا سلام الله علیها، شرايط و بايسته‌هاي حضور اجتماعي زنان، روابط اجتماعي زنان با نامحرم و چارچوب‌هاي شرعي، عفت و حيا در سيره فاطمي و نقش عفت‌ورزي و حيا‌مندي در سلامت اخلاقي جامعه، اشتغالات ضروري و غيرضرور زنان، نگاهي به سياست‌هاي غرب درباره جلوه‌گري زن و استفاده ابزاري از زن و ... مي‌پردازد.

در ادامه نیز با نگاهي به سيره تربيتي حضرت زهرا سلام الله علیها و نقش تربيتي زن در خانواده به بررسی نقش خانوادة سالم در سلامت جامعه پرداخته خواهد شد.

پخش ميان برنامه‌هاي شاد، مدح و ثناي حضرت صديقه طاهره سلام الله عليها توسط مداحان مشهور كشور و گزارش مردمي از ديگر بخش‌هاي اين برنامه است.

ويژه برنامه زنده «بانوي بهشت» كاري از گروه معارف وعلوم  اهل بيت عليهم السلام جمعه 21 فروردين 94 از ساعت 8:40 به مدت 80 دقيقه تقديم شنوندگان فرهيخته راديو معارف خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha