پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله فاضل لنکرانی

حوزه/ موضوع سلامت از جمله مسائلی است که به زندگی مردم آمیخته شده و تحولات خاصی هم با تلاش های شبانه روزی مسئولین در نظام سلامت به وجود آمده که جای تقدیر دارد.

به گزاش خبر گزاری «حوزه» آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی امروز در همایش خیرین و فعالان عرصه سلامت که در تالار دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، بر ضرورت کمک رسانی و خدمت به جامعه در عرصه های مختلف سلامت، ساخت مدرسه و بیمارستان تأکیدکرد.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) افزود: اسلام در قیامت جایگاه خاصی برای انسان های خیّر در نظر گرفته و این بیانگر اهمیت قضیه است و حتی معصومین(ع) هم نگاه ویژه­ای به خیّرین دارند.

عضو جامعه مدرسین خاطر نشان ساخت: خیّرین از نظر حضرت علی (ع) کسانی اند که محور کارهای خیر واقع می شوند و با عمل خود موجب می شوند دیگران نیز به این کارهای ارزشمند دعوت شوند.

آیت الله فاضل لنکرانی اظهار داشت: امروز هر مسئولی از روحانی گرفته تا پزشک، لازم است به وظیفه  خود در امر خدمت رسانی به مردم تلاش کند؛ روحانی در عرصه دفاع و تبلیغ آموزه های دین و پزشک هم در عرصه سلامت به مردم خدمت رسانی کنند.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) افزود: موضوع سلامت از مسائل مهم در جامعه است و وزیر بهداشت  هم  توجه خاصی به این قضیه دارد و در این عرصه فعالیت های خوبی انجام داده است.

آیت الله فاضل گفت: موضوع سلامت از جمله مسائلی است که به زندگی مردم آمیخته شده و تحولات خاصی هم با تلاش های شبانه روزی بعضی مسئولین  در نظام سلامت به وجود آمده  که جای تقدیر دارد.

 عضو جامعه مدرسین خاطر نشان ساخت: استان قم از جمله  استانهای است که نیاز دارد تا در عرصه سلامت توجه بیشتری به آن شود؛ بعضی از مراکز درمانی در قم نیازمند توجه بیشتری می باشند.

انتهای پیام:40/313

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha