سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
رحیمی صادق فارس

حوزه/ سعودی ها که خود را خادم الحرمین می نامند، امروز به کشتار مردم بی دفاع یمن می پردازند. آیا مسلمان کشی و نسل کشی با خادم الحرمینی همخوانی دارد؟

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، امروز در تجمع طلاب و روحانیون شیراز، هدف از این تجمع را حمایت از عالم مبارز شیخ نمر که به جرم دفاع از اسلام و انسانیت محکوم به اعدام شده است، اعلام کرد و گفت: رعایت حقوق انسان ها در حکومت آل سعود معنا ندارد.

 مدیر حوزه علمیه استان فارس، سکوت در برابر جنایات آل سعود را خیانت دانست و ابراز داشت: مفتی های سعودی فتوای آدم کشی می دهند و از جهاد که عین فسق و فجور است، سخن می گویند، همین افراد حکم به اعدام شیخ نمر می دهند.

وی با اشاره به این که آل سعود داعش را به میدان آورد تا اسلام را بد نام کنند و با گفتن "الله اکبر" سر مردم را ببرند، تصریح کرد: سعودی ها که خود را خادم الحرمین می نامند، امروز به کشتار مردم بی دفاع یمن می پردازند، آیا کودک کشی و نسل کشی با خادم الحرمینی همخوانی دارد؟

 حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق با تاکید بر این که آل سعود ضلع سوم مثلث شوم آمریکا وصهیونیست هاست، افزود: جنایات آل سعود هر روز آنان را به سقوط و نابودی نزدیک تر می کند.

برپایه این گزارش، طلاب و روحانیون شرکت کننده در این تجمع با سردادن شعارهایی علیه آل سعود، خشم و انزجار خود را از کشتار مردم بی دفاع یمن و حکم اعدام شیخ نمر اعلام کردند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha