یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
عربستان

حوزه/ حال که نشانه های فساد و تباهی خاندان آل سعود آشکار شده و بیش از یک قرن است که این خاندان با زور بر این کشور حکمرانی می کنند، گاه آن رسیده که جنبشی یکپارچه و فراگیر با مشارکت تمام طوایف و قبایل نجد و حجاز شکل گیرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جنبشی متشکل از تمامی طوایف و قبایل عربستان برای آزادسازی این کشور از رژیم آل سعود و تکفیری ها شکل گرفت.

در بیانیه این جنبش آمده: سلام بر مردم آزاده حجاز و نجد! حال که نشانه های فساد و تباهی خاندان حاکم آل سعود آشکار شده و بیش از یک قرن است که این خاندان با زور بر این کشور حکمرانی می کنند گاه آن رسیده که جنبشی یکپارچه و فراگیر با مشارکت تمام طوایف و قبایل نجد و حجاز شکل گیرد.

در ادامه بیانیه آمده: بدین وسیله آغاز فعالیت جنبش مردمی حجاز و نجد با هدف آزادسازی نجد و حجاز از حکومت فرزندان عبدالعزیز بن سعود و اندیشه افراطی وهابی اعلام می شود.

ما انقلاب و قیام خود را علیه این خاندان ظالم و فاسد اعلام می کنیم؛ چرا که این نظام برای استمرار حکومت موروثی و استبدادی خود با سرمایه کشور و جان سربازان ما بازی می کند.

این بیانیه افزود: از تمام آزادگان نجد و حجاز و شیعیان و اهل سنت و فرهنگیان و اهالی رسانه می خواهیم در کنار هم و دست در دست هم برای ریشه کن ساختن این رژیم ظالم به پا خیزند؛ چرا که ظلم و فساد و تباهی این خاندان از ملت حجاز فراتر رفته و به کشورهای مسلمان همسایه نیز کشیده شده است.

ما به خاطر تجاوز این رژیم با کشور یمن از ملت یمن و کشورهای عربی زیان دیده از سیاست های آل سعود عذرخواهی می کنیم و از تمام رسانه های عربی تصویری و شنیداری آزاد می خواهیم در کنار ملت بزرگ نجد و حجاز قرار گیرند و ما نیز با خدا و ملت حجاز پیمان می بندیم که تا رسیدن به آزادی و حقوق خود و برکناری رژیم آل سعود به قیام خود ادامه دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha