دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام علی بهجت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین علی بهجت که به لبنان سفر کرده است، از مراکز دینی و معنوی بعلبک دیدن کرد و با تعدادی از علمای این منطقه گفتگو نمود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از المنار، حجت الاسلام والمسلمین علی بهجت فرزند مرحوم آیت الله العظمی بهجت با علما و خانواده شهداي حزب الله لبنان در بعلبک لبنان دیدار کرد. مسوول منطقه بقاع در حزب الله لبنان از حجت الاسلام والمسلمین علی بهجت که برای شرکت در همایش بزرگداشت مرحوم آیت الله بهجت به لبنان رفته است، استقبال کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت همچنین مرقد سیده خوله دختر امام حسین علیه السلام در بعلبک را زیارت کرد و با خانواده شهدا و شماری از علمای بعلبک دیدار و گفتگو کرد.

بنابر اعلام المنار، فرزند آیت الله بهجت در این دیدارها تاکید کرد: حزب الله در جنگ با تکفیری ها و تروریست ها پیروز خواهد شد.

مسوول منطقه بقاع در حزب الله لبنان هم گفت: آیت الله بهجت همیشه به یاد سید حسن نصر الله و رزمندگان مقاومت بود و حزب الله در مرحله پایانی بیرون راندن تکفیری ها از لبنان است.

یاد آور می شود چهارشنبه گذشته همایش بزرگداشت آیت الله العظمی بهجت در بیروت برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله، سخنران ویژه این همایش بود که گفت: ایشان دارای ویژگی های بسیار حائز اهمیتی مانند اصالت اسلامی بود. شفافیت، عدم پیچیدگی و سهولت برای خواص و عوام از ویژگی های مکتب ایشان است. عموم مردم مانند جوانان، بزرگ و کوچک ارشادهای ایشان را درک می کنند و می توانند بر اساس آن عمل کنند. ایجاز یکی دیگر از ویژگی های (آثار) ایشان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha