چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 351522
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸
سید حسن نصرالله

حوزه / دومین همایش اجتهاد و نواوری فکری از دیدگاه امام خامنه ای فردا با سخنرانی سید حسن نصرالله اغاز می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از المنار، دومین همایش بین المللی "اجتهاد و نوآوری فکری از دیدگاه امام خامنه ای"، فردا چهارشنبه 20 خرداد در بیروت آغاز به کار می کند.

سخنران ویژه این همایش در آئین افتتاحیه، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان خواهد بود که از طریق ویدئو کنفرانس و به صورت زنده با میهمانان سخن خواهد گفت.

این همایش 2 روزه از سوی پژوهشکده مطالعات دینی و فلسفی «المعارف الحکمیه» به ریاست شیخ شفیق جرادی و با حضور اندیشمندان و صاحب نظران از کشورهای مختلف از ساعت 4 عصر در دانشگاه لبنان آغاز می شود. سخنرانی آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان از دیگر برنامه های افتتاحیه اعلام شده است.

استاد بلال التل از اردن، شیخ محمد هلال از مصر، دکتر میثم لطیفی از ایران، شیخ سمیر خیرالدین از لبنان، استاد عبدالعالی العبدونی از مراکش و دکتر خالد سعید از مصر از میهمانانی هستند که در این همایش به ارائه مقاله درباره موضوع همایش خواهند پرداخت.

نخستین همایش اجتهاد و نوآوری فکری از دیدگاه امام خامنه ای خرداد 1390 با حضور اندیشمندان از کشورهای مختلف برگزار شده بود.

سید حسن نصرالله در مراسم افتتاحیه نخستین همایش خطاب به میهمانان گفت: شما در حقیقت در برابر شخصیّتی قرار دارید که، به معنای واقعی کلمه، دشمنان وی را محاصره کرده‌اند و دوستان حقّش را ادا نمی‌کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha