جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حکمت الهجری

حوزه/ حکمت الهجری: گروه های تکفیری دروزی ها را در «ادلب» محاصره کرده اند و جبهه النصره با محاصره رسانه ای این منطقه تلاش می کند هیچ خبری درباره جنایت های آنها در این منطقه منتشر نشود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، پس از جنایت تروریست های تکفیری در منطقه «قلب لوزه» در شمال غربی ادلب سوریه و کشته شدن شماری از روستائیان دروز توسط تروریست های داعش، شیخ حکمت الهجری رهبر معنوی موحدان دروز در سوریه نظام ترکیه را مسئول این جنایت دانست و  گفت: تروریست ها این جنایت را با حمایت مستقیم نظام اردوغان انجام داده اند و هدف آنها از این کشتار ها مردم سوریه و از بین بردن وحدت ملی مردم می باشد.

هجری گفت: تروریست ها تفاوتی میان طوایف قائل نیستند و هرکجا که حضور داشته باشند دست به قتل و غارت می زنند و از این رو مردم جهان و سازمان های حقوق بشر و کشورهای بزرگ جهان باید برای متوقف ساختن این جنایت ها اقدامی انجام دهند.

وی افزود: ما بشار اسد را رئیس جمهور قانونی سوریه می دانیم و همچون بازوی راست ارتش سوریه هستیم تا از تمام سوریه دفاع کنیم.

رهبر معنوی موحدان دروز درباره امکان مسلح شدن دروزی ها برای مقابله با خطر گروه های تروریستی گفت: ما برای دفاع از خود به سلاح نیاز داریم و در عین حال انتظار داریم این کمک از طریق رسمی و سازمان یافته به ما ارائه شود.

وی افزود: گروه های تکفیری دروزی ها را در ادلب محاصره کرده اند و جبهه النصره با محاصره رسانه ای این منطقه تلاش می کند هیچ خبری درباره جنایت های آنها در این منطقه منتشر نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha