یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام طاهری پاکدل

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه امام سجاد(ع) شیراز گفت: اگر مردم در انجام وظایف خود کوتاهی کرده و از حریم ولایت پاسداری نکنند، عزت و سربلندی کشور از بین خواهد رفت.

حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ حسن طاهری پاکدل، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، در فارس گفت: اسلام جایگاه ویژه ای برای رهبری حکومت اسلامی قائل است و  بر حفظ حرمت رهبری در جامعه تاکید کرده است، امروزه همگان این را باید بدانند که جایگاه حاکم اسلامی باید در جامعه محفوظ باشد چرا که با تضعیف کردن آن پایه های نظام سست و در نتیجه دشمنان برای نابودی آن تلاش می کنند.

مسئول مدرسه علمیه امام سجاد(ع) شیراز افزود: دین ما از همه ی مردم خواسته است که در همه ی نشست و برخاست های خود، دفاع از امام مسلمین را مورد توجه قرار دهند و در آن جایی که به جایگاه ایشان بی احترامی می شود بی تفاوت نباشند که این مهم در  سوره انعام مورد تاکید قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: اگر مردم در انجام این وظیفه کوتاهی کنند، و از حریم ولایت پاسداری نکنند عاقبت تضعیف رهبری، از بین رفتن عزت و سربلندی امت اسلامی و حاکمیت ذلت خواهد بود.

حجت الاسلام طاهری پاکدل، تاکید کرد: امروز دشمنان اسلام جایگاه ولی فقیه را چون مخالف با سیاستهای آنان است مورد هجمه قرار داده اند لذا باید همگی از دسیسه ای دشمنان دراین زمینه آگاه باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: جامعه ما یک جامعه دینی است.تفاوت یک جامعه دینی با جوامع دیگر، حرمتی است که مردم برای دولتمردان دلسوز و خدوم قائلند، امروزه هر شخصی که خدمت خالصانه انجام می دهد را باید ارج نهاد و به او احترام گذاشت چون که در بینش اسلامی این را یاد گرفته ایم که حرمت انسانها از حرمت کعبه بالاتر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha