سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کلاس درس طلاب

حوزه/ معاون آموزش و امور حوزه های علمیه استان لرستان از برگزاری دوره متمرکز ارتقایی کشوری در مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم(عج) نورآباد خبر داد.

حجت الاسلام سید باقرموسوی در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در خرم آباد با اشاره به این که تابستان امسال مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم(عج) نورآباد میزبان طلاب شرکت کننده دوره ی متمرکز ارتقایی است، گفت: ظرفیت این مدرسه در تابستان امسال، برای دوره متمرکز ۱۰۰نفر اعلام شده است.

وی با اشاره به این که در این طرح، طلاب سراسر کشور که دارای شرایط لازم برای گذراندن دوره ارتقایی باشند  می توانند در مدرسه بقیة الله(عج) این دوره را سپری کنند، افزود: طلاب مستعدی  که دارای معدل ۱۶ به بالا باشند می توانند در طرح ارتقایی متمرکز شرکت کنند.

معاون آموزش و امور حوزه های علمیه استان لرستان، زمان آغاز بکار دوره ارتقایی را نیمه رمضان اعلام کرد و گفت: در این دوره که یک ماه به طول می انجامد، طلاب پس از گذراندن واحدهای یک سال تحصیلی، می توانند سال تحصیلی جدید در پایه بالاتر ادامه تحصیل دهند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مصاحبه علمی پذیرفته شدگان کتبی حوزه های علمیه، یادآور شد:مصاحبه داوطلبان ورود به حوزه از ۲۰خرداد در استان آغاز شده و تا ۱۰ تیرماه ادامه دارد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که تیم های مصاحبه کننده در مدارس بعد از مصاحبه، نتایج را به مدیریت حوزه استان اعلام می کنند، تصریح کرد: پذیرفته شدگان، پس از گذراندن دوره ی اختبار و تثبیت می توانند در سال تحصیلی جدید، تحصیل خود را در مدارس علمیه استان لرستان آغاز کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha