شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
امام جمع لار

حوزه/ مراسم ترحیم حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی نوربخش امام جمعه شهرستان لار، عصر امروز با حضور بیوت مراجع عظام وعلمای حوزه علمیه قم و شیراز و لار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مراسم عصر امروز در مسجد سلمان فارسی قم و با حضور  نمایندگان، بیوت مراجع عظام، اساتید و علمای حوزه برگزار شد.

در این مراسم پیام  حضرت آیت الله مکارم شیرازی که صبح امروز نماز میت را بر پیکر این عالم اقامه کرده بودند، قرائت شد و سپس برنامه هایی چون مداحی وقرائت قرآن و قرائت پیام مدیران حوزه لار شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور قرائت شد.

در این مراسم همچنین فرماندهان سپاه قم و لار، فرماندهان قم، شهردار شیراز، علما و مبلغان و شخصیت های علمی و مردمی قم و لار و شیراز و شهرستان گلپایگان و تهران حضور داشتند.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین رمضانی امام جمعه موقت لار در سخنانی با ذکر سجایای اخلاقی این عالم مخلص گفت: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین نوربخش در مدت فعالیت خود در سمت امام جمعه لار همیشه به عنوان سنگر محکمی برای دفاع از ولایت، بیان منویات رهبر انقلاب، بیان احکام دین و... فعالیت می کردند؛ ایشان همیشه مخلصانه فعالیت کردند و الگویی ناب برای طلاب و حوزویان و متدینین بود.

وی در ادامه به ذکر خاطرات و همچنین سجایای اخلاقی این عالم پرداخت؛  پس از وی یکی از اساتید حوزه به ذکر سخنرانی پیرامون شخصیت این عالم مجاهد پرداخت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha