سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حجت‌الاسلام فرحزاد

حوزه/ داعشی ها نمازگزاران روزه دار را با عملیاتی انتحاری شهید کردند، ادامه همان نسلی هستند که بنی امیه را بر سر کار آوردند. این ها جنایت کارترین اقدامات را که حتی در ذهن انسان نیز نمی گنجد را مرتکب شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد عصر امروز در جمع نمازگزاران مسجد اعظم قم درباره اهمیت صلوات گفت: بر اساس روایت نبی مکرم اسلام(ص) کسی که بر صلوات مداومت داشته باشد، نزدیک ترین افراد به ایشان در روز قیامت هستند.

وی با اشاره به روایت نبی مکرم اسلام(ص) که حضرت آسیه، حضرت مریم، حضرت خدیجه، حضرت فاطمه سلام الله علیهم را سرور زنان بهشت معرفی کرده، افزود: در این  میان، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، سرور زنان بهشت از اولین تا آخرین است؛ بانویی که در رتبه امامان معصوم علیهم السلام قرار دارد.

وی ادامه داد: بر اساس روایات، اگر امیرالمؤمنین علیه السلام خلق نمی شد، کسی هم کفو او برای همسری این بانوی بزرگ اسلام نبود.

وی با اشاره به جایگاه حضرت آسیه سلام الله علیها گفت: این بانو در آلوده ترین فضای حاکم در آن زمان و در قصر فرعون، جزو بهترین زنان آن دوره شد و سرور زنان اهل بهشت گردید. این بانو در زیر شکنجه های فرعونیان بر ایمان خود ایستاد و در این راه کشته شد.

وی با بیان این که از همسران پیامبر(ص) نیز برخی در خانه بهترین مخلوق خدا، این پیامبر الهی را آزده خاطر کردند، گفت: ام المؤمنین حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها است.

وی با محکوم کردن جنایت داعشی ها در کشتار شیعیان در کویت گفت: مسجدی که مردم برای عبادت در کویت آمده بودند، یکی از داعشی ها نمازگزاران روزه دار را با عملیاتی انتحاری شهید کردند، ادامه همان نسلی هستند که بنی امیه را بر سر کار آوردند. این ها جنایت کارترین اقدامات را که حتی در ذهن انسان نیز نمی گنجد را مرتکب شدند.

وی درباره حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها گفت: در این امت، بانویی پیدا نمی شود که از مال، جان و آبروی خود را در راه اسلام اینگونه فدا کند؛ این بانو  که ثروت مند ترین فرد حجاز بود، با نبی مکرم اسلام(ص) که یتیم بود، ازدواج کرد و هرچه داشت برای ترویج اسلام ناب محمدی هزینه کرد.

وی افزود: نبی مکرم اسلام(ص) در فراغ این بانوی بزرگ اسلام می گریستند و همواره درباره ایشان سخن می گفتند. این رفتار نشان از جایگاه حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها بود و پیامبر(ص) بیان می داشتند که مانند خدیجه پیدا نمی شود.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha