پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 354534
۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
تشکر کویتی ها از سید حسن نصرالله

حوزه/ مردم کویت پس از سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در روز جهانی قدس و تمجید وی از کویتی‌ها و ادای احترام به آنان به خاطر نحوه تعامل با حادثه تروریستی اخیر در این کشور، از سید حسن نصرالله قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از العالم، به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کویتی‌ها برای قدردانی از سید حسن نصرالله هشتگی را در تویتر تحت عنوان "#کویت از سید مقاومت قدردانی می‌کند" ایجاد کردند که با استقبال فراوان فعالان و شهروندان کویتی و حتی برخی سیاستمداران این کشور همراه شد.

برخی فعالان کویتی نیز تصاویری را از سید حسن نصرالله برای تأکید بر حمایت از مقاومت لبنان منتشر کردند.

سخنان سید حسن نصرالله و تصاویر ادای احترام او به مردم و دولت کویت، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های کویتی داشت.

یادآور می شود حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله در سخنرانی اخیر خود به مناسبت روز جهانی قدس، با تقدیر از عملکرد امیر کویت، دولت، مجلس و گروه‌های اجتماعی و سیاسی این کشور در قبال حملات تروریستی دو هفته قبل به مسجد امام صادق(ع) و محکوم کردن این حمله، گفت: بار دیگر حملات تروریستی به مساجد قطیف، دمام و حمله به مسجد امام صادق را محکوم می‌کنیم.

سید حسن نصرالله با ادای احترام نظامی به دولت و ملت کویت افزود: آنچه امیر کویت ، دولت و ملت این کشور در قبال حمله به مسجد امام صادق انجام دادند باعث شد تا تهدید علیه امنیت این کشور به فرصتی برای بهبود امنیتی و وحدت این کشور تبدیل شود. اما در بحرین اوضاع برعکس است؛ به جای اینکه به علت تهدیدات داعش، سرکوب با انقلابیون کنار گذاشته شود و با آنها به صورت انسانی برخورد شود و رهبرانشان از زندان آزاد شوند؛ بیش از پیش آزادی‌ها کاهش یافته است و راهپیمایی مردم بحرین برای روز قدس بهترین دلیل بر ارادت این مردم به آرمان فلسطین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha