یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
صالح نیا - امام جمعه کن

حوزه/ امام جمعه غرب تهران (کن و حومه) تاکید کرد: هیچ مسئولی در تهران حق ندارد با آمران به معروف که تشکیلاتی کار می کنند، برخورد نماید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین یحیی صالح نیا، عصر امروز در همایش توجیهی آمران به معروف و ناهیان از منکر گروه جهادی بشیر، در مسجد سیدالشهدا(ع) تهران، با بیان این‌که امر به معروف اشرف فرائض است، گفت: امام خمینی(ره) 10 سال قبل از شروع نهضت، در نامه‌ای با مضمون امر به معروف و نهی از منکر خطاب به رژیم و آحاد مردم ایران، مطالبی را عنوان کردند و پس از آن فریادهای ایشان، از سال 42 به بعد منجر به پیروزی انقلابی شد که امر به معروف و نهی از منکر پایه اصلی آن است .

امام جمعه غرب تهران (کن و حومه)، افزود: اگر نتوانیم زکات، حجاب، عفاف، توحید و احکام اسلامی را در جامعه جا بیندازیم، آینده جوانان جامعه به تباهی خواهد کشید.

وی ادامه داد: ما باید جهان را پاکسازی و آماده ظهور حضرت حجت (عج) نماییم و این مسئله با امر به معروف و نهی از منکر محقق می شود، چرا که در کشور ما حاکمیت و رهبری معظم انقلاب و بسیاری از مسئولین پشتیبان آمران به معروف و ناهیان از منکر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین صالح نیا با تاکید بر این‌که باید نمادهای دینی را در جامعه افزایش داد، یادآور شد: گاهی برخی مسئولین عنوان می‌کنند که به کمی موی سر و لاک ناخن و ... گیر ندهید؛! این مغالطه‌ای است که در برخی روایات به آن اشاره شده، اگر دین از سیاست کنار بکشد، سیاست قطعاً از دین دست نخواهد کشید.

وی در پایان با اشاره به سخنان اخیر رهبر معم انقلاب در جمع دانشجویان، گفت: بر خلاف اظهاراتی که برخی افراد مغرض عنوان می‌کنند، جامعه ما افسرده نیست، جامعه ایران شاد، وفادار، انقلابی و پایبند به اصول است و هیچ مسئولی در تهران حق ندارد با آمران به معروف که تشکیلاتی کار می‌کنند، برخورد نماید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha