جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام صادق

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان برنامه های سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در لرستان را اعلام کرد.

حجت الاسلام عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد با اعلام این خبر گفت:همزمان با سالروز شهادت رئیس مکتب جعفری امام جعفر صادق (ع) ویژه برنامه شهادت این امام همام در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در امامزادگان استان مبلغان و سخنرانان به بررسی تبیین شخصیتی این امام همام خواهند پرداخت افزود:۱۹ مرداد پس از اقامه نماز مغرب و عشا مراسم شهادت امام جعفرصادق(ع) در بیت نماینده ولی فقیه در استان با شرکت عزاداران برگزار می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در ادامه از برگزاری مراسم سالروز امام جعفر صادق(ع) در سالروز شهادت ایشان در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با شرکت مردم و مسئولان خبر داد.

حجت الاسلام عباس زاده ، با اشاره به اینکه همایش طلایه داران تبلیغ نیز یکی دیگر از برنامه های مشترک اداره کل تبلیغات اسلامی ،اوقاف و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان می باشد تصریح کرد:در این همایش که روز یکشنبه در سالن همایش های جهاد کشاورزی استان صورت خواهد گرفت مبلغان به مناطق مختلف اعزام می شوند و در جای جای استان به اقامه عزاداری برای رییس مکتب جعفری امام جعفر صادق(ع) و تبیین شخصیت آن امام همام در بین مردم خواهند پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha