چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 356701
۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
پیام پژوهش

حوزه/ سومین بولتن الکترونیکی معاونت پژوهش حوزه های علمیه با عنوان«پیام پژوهش» از سوی این معاونت برای استفاده مدیران و طلاب سراسر کشور منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» معاونت پژوهش حوزه های علمیه سومین بولتن الکترونیکی را که در فرمت دیجیتال، مجموعه ای از گفتگو ها، مقالات و گزارشهای مرتبط با امر پژوهش است را برای استفاده و اطلاع رسانی عموم مدیران و طلاب سراسر کشور منتشر کرده است.

برپایه این گزارش، گفتگو با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه کشور ، گفتگو با حجج الاسلام والمسلمین سید موسی هاشمی تنکابنی سرپرست مدیریت اداره اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ پژوهش، علی ربانی گلپایگانی، معرفی کتابخانه آیت الله  العظمی بروجردی، اخبار پژوهش(معاونت پژوهش استانها و کشور)، تقویم رویدادهای پژوهشی، مقاله: احتیاط اصل روش شناختی دین پژوهش، معرفی کتاب و گزارش تصویری از کتابخانه آیت الله  العظمی بروجرودی از جمله این موارد است.

این معاونت در نظر دارد در هر شماره از این مجله، فعالیت های پژوهشی یک استان را معرفی کند. از این رو معاونین پژوهش استانها می توانند برای اطلاع بیشتر با شماره تلفن 02532923986  اداره اطلاع رسانی این معاونت در قم تماس حاصل نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این معاونت به نشانی  Pazhuhesh.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha