چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار گروه مقاومت اسلامی نجباء با آیت الله مکارم

حوزه/ دبیرکل جبهه مقاومت اسلامی نجباء عراق گفت: همه ما پشت سر مرجعیت شیعه و ولایت فقیه حرکت می‎کنیم و افتخار می‎کنیم که با مکتب وحدت بخش تشیع به دنبال ریشه کن کردن دشمنان به خصوص داعش، بعثی‎ها و دشمنان خارجی هستیم.

 به گزارش خبرگزاری خبرگزاری «حوزه»، حجتالاسلام اکرم کعبی شب گذشته در دیدار با  حضرت آیتالله علوی گرگانی گفت: حرکت اسلامی در عراق و سوریه فعالیت گسترده ای برای آزادسازی مناطق تحت حمله داعش و دشمنان اسلام انجام داد و خوشبختانه به موفقیت های بسیاری دست یافت از جمله فتوحات گسترده در سوریه و عراق که دشمنان را به حیرت واداشت.

وی افزود:  خوشبختانه امروز 60 درصد حلب وبسیاری از مناطق سوریه در اختیار رزمندگان مقاومت است و روستاهای شیعه نشین در ادلب و مناطق مختلف پاکسازی شده اند.

دبیرکل جبهه مقاومت اسلامی نجباء عراق با اشاره به اسناد بدست آمده از دشمنان پابه فرار گذاشته در زمینه کمک کشورهایی چون قطر گفت: مجاهدان ما امروز در شرایط بسیار سختی در سوریه در حال جنگ با دشمنان هستند و خطوط ارتباطی ترکیه با تروریستها هر روز تنگ تر میشود.

دبیرکل جبهه مقاومت اسلامی نجبا، بیان کرد: یکی از عملیاتهای بسیار موفق ما در عراق تسلط بر کمربندی کربلا است که مامن دشمنان برای حمله مناطق مختلف بود و خوشبختانه امروز کربلا و سامرا از امنیت کامل برخوردار است.

وی گفت: مقاومت اسلامی نجبا مقاومتی است که از احرار سنی و شیعه تشکیل یافته و وحدت کاملی را در مناطق تحت فعالیت ایجاد کرده است؛ مکتب ما مکتب وحدت بخش امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است؛ همه ما پشت سر مرجعیت شیعه و ولایت فقیه حرکت میکنیم و افتخار میکنیم که با مکتب وحدت بخش تشیع به دنبال ریشه کن کردن دشمنان به خصوص داعش، بعثیها و دشمنان خارجی هستیم.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha