شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 357906
۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
دوره تحقیق نسخ خطی ویژه طلاب نجف

حوزه/ دوره تحقیق نسخه های خطی ویژه طلاب با همکاری مجتمع تحقیق نسخ خطی امام حسین(ع) وابسته به آستان مقدس حسینی برگزار می شود و هدف از آن افزایش فعالیت ها در زمینه تحقیق آثار اهل بیت علیهم السلام و استفاده از طلاب حوزه علمیه نجف اشرف در این زمینه می باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»آستان مقدس علوی دوره تخصصی تحقیق نسخه های خطی ویژه طلاب علوم دینی برگزار کرد.

محمد الاعصم مسئول نیروی انسانی حرم مطهر امام علی(ع) در این رابطه گفت: دوره تحقیق نسخه های خطی ویژه طلاب با همکاری مجتمع تحقیق نسخ خطی امام حسین(ع) وابسته به آستان مقدس حسینی برگزار می شود و هدف از آن افزایش فعالیت ها در زمینه تحقیق آثار اهل بیت علیهم السلام و استفاده از طلاب حوزه علمیه نجف اشرف در این زمینه می باشد.

از سوی دیگر مشتاق المظفر مسئول مجتمع تحقیقات نسخ خطی امام حسین(ع) گفت: این دوره که در حرم مطهر امام علی(ع) برگزار می شود، چهارمین دوره در این زمینه است که دو دوره اول در کربلا و دوره سوم شش ماه پیش در مؤسسه احیاء تراث آل البیت در نجف اشرف برگزار شد.

وی افزود: هدف از این دوره تحقیق صدها هزار نسخه خطی است که هنوز به دست خواننده نرسیده و ما برای این کار طلاب حوزه علمیه را در نظر گرفتیم، چون احیاء آثار اهل بیت(ع) از وظایف طلاب حوزه علمیه می باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha