سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
غدیر

حوزه/ دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی اصفهان از اجرای طرح موزه بین المللی غدیر در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن بابایی در گفتگو با خبرنگار «حوزه»در اصفهان، با اعلام این خبر اظهارکرد: همزمان با ایام غدیرو دهه ولایت برنامه های فرهنگی و مذهبی در سراسر استان اجراء و بسته های فرهنگی با موضوع غدیر نیز توزیع می شود.

وی، اجرای طرح موزه بین المللی غدیر، نمایشگاه مجازی غدیرخم، راه اندازی پرتال جامع غدیر و تولید فیلم کوتاه و انیمیشن پیرامون غدیر را از مهمترین برنامه های غدیر در جهت تولید محتوا اعلام کرد.

 دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی اصفهان با اشاره به انتشار آثار با موضوع غدیر، گفت:‌ کتاب های مربوط به غدیر که در طی یک سال گذشته در استان منتشر شده، همراه با نویسندگان این کتاب ها معرفی می شوند.

وی ادامه داد: توزیع نذری، برپایی ایستگاه های صلواتی و برگزاری جشن از دیگر برنامه های این مناسبت مهم در اصفهان است واین برنامه ها امسال نسبت به سال گذشته رشد بیشتری داشته که نشان از موفقیت فرهنگ سازی در این موضوع است.

حجت الاسلام بابایی افزود: یکی از اعمال عید غدیر هدیه دادن به مومنان است  که  فقط مختص سادات نیست و همه شیعیان با توجه به این که این عید مهمترین عید است، به این موضوع اهتمام دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha