شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رضا پور

حوزه/ آمریکا در صدد است با اختلاف افکنی و نفوذ در جریان فکری و فرهنگی جامعه، با تطمیع عناصر سیاسی، شبهه افکنی و شایعه سازی، راه ورود به ایران را برای خود هموار سازد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، دکتر ابراهیم رضاپور از کارشناسان مسائل سیاسی و اساتید دانشگاه، در نشست طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان البرز، به تحلیل مباحث سیاسی روز با هدف بصیرت افزایی طلاب پرداخت و با اشاره به راه های نفوذ استکبار از جمله آمریکا در منطقه، گفت: دشمن تلاش می کند در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی با هدف دگرگون کردن باورها و اندیشه ها نفوذ کند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: آمریکا در صدد است با اختلاف افکنی و نفوذ در جریان فکری و فرهنگی جامعه، با تطمیع عناصر سیاسی، شبهه افکنی و شایعه سازی، راه ورود به ایران را برای خود هموار سازد.

رضا پور تصریح کرد: در راستای عدم تحقق نفوذ استکبار از جمله آمریکا در کشور، طلاب باید برای مستحکم کردن پایه های انقلاب اسلامی، با هوشیاری و روشنگری اذهان عمومی، در شناسایی راه های نفوذ فکری و سیاسی مستکبران تلاش نمایند.

وی با اشاره به این که یکی از مراکز مهمی که نقش جدی برای تصمیم سازی ایفا می کند، حوزه های علمیه است، ابراز داشت: حوزه علمیه خواهران در این عرصه نقش پررنگ تری دارد، زیرا بانوان، در خانواده که اساس جامعه است، تأثیرگذارتر هستند.

برپایه این گزارش، در حاشیه این نشست، از دو خانواده حوزوی که بیشترین فرزندان طلبه را داشتند، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha