یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 360
۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴
حجت‌الاسلام روستا آزاد

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری نخستین جشنواره نوین تبلیغ در سه بخش مجازی،‌ رسانه‌ای و مکتوب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام و المسلمین روستا ‌آزاد، صبح امروز در نشست خبری جشنواره تبلیغ نوین، در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: امروزه جوانان در محیط‌های جدیدی وارد شده‌اند و مبلغین هم باید از فضایهای نوین در امر تبلیغ بهره ببرند.

وی افزود: مبلغین زمانی می‌توانند عملکرد موفقی داشته باشند که به زبان مخاطبان تبلیغ کنند و با بهره‌گیری از ابزارهای نوین تبلیغی، ارتباط مناسبی را با آنها برقرار نمایند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تاکید کرد: عدم استفاده از فضای مجازی در امور تبلیغ، فرصت‌سوزی است و چاره‌ای نداریم جز این‌که با برنامه ریزی دقیق، ورود جدی به این عرصه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین روستا آزاد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ورد به عرصه تبلیغ مجازی، ابراز داشت: براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب، حضور طلاب و روحانیون در فضای مجازی ضروری است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره تبلیغ نوین گفت: در راستای تبیین اهمیت تبلیغ مجازی و تشویق طلاب و فضلای برای حضور در این عرصه، و حمایت از آنها، جشنواره نوین از سوی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به این که این جشنواره در سه بخش مجازی،‌ رسانه‌ای و مکتوب برگزار می شود، گفت: پیش‌بینی می‌شود حدود 3 هزار نفر از مبلغان حوزی در این جشنواره شرکت کند.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد در پایان، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را 15 بهمن ماه اعلام کرد و یادآور شد: جشنواره تبلیغ نوین، نیمه دوم اسفندماه، در قم برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha