یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جلسه شورای اداری حوزه یزد

حوزه/ با توجه به حساسیت مدیریت نسبت به حوزه های علمیه، تشکیل شوراهای استانی کار بسیار ارزشمندی بود، زیرا شوراها می توانند در توسعه سخت افزاری و نرم افزاری حوزه ها موثر باشند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد کاظم مدرسی، امروز در جلسه شورای اداری حوزه علمیه استان یزد که با حضور آیت الله وافی، عضو خبرگان رهبری، آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و مدیر و معاونین حوزه علمیه یزد برگزار شد، با اشاره به ضرورت تقویت حوزه های استان ها، اظهار داشت: با توجه به حساسیت مدیریت بر حوزه های علمیه، تشکیل شوراهای استانی کار بسیار ارزشمندی بود، زیرا شوراها می توانند در توسعه سخت افزاری و نرم افزاری حوزه ها موثر باشند.

نائب رئیس شورای حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: درصورت واگذاری تصمیم گیری ها به مدیران حوزه ها و شورای حوزه هر استان متناسب با شرایط استان ها و افزایش اختیارات آنان در استفاده از اعتبارات غیرمتمرکز، می توان گام های بلندتری درراستای توسعه کمی و کیفی حوزه ها برداشت.

وی تصریح کرد: باید با افزایش اختیارات حوزه های استان ها در راستای روان سازی امور و تخصیص اعتبارات لازم به منظور توسعه و تقویت حوزه های استان و شهرستان ها، نظارت های ستاد حوزه بر شوراها و حوزه های استان ها افزایش یابد.

 حجت الاسلام و المسلمین مدرسی همچنین خواستار تعیین یک نماینده از حوزه استان یزد در قم برای پیگیری امور شد و گفت: اگر یک نماینده پیگیر امور اداری حوزه علمیه استان یزد در قم باشد، یقینا پیشرفت کارها بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha