جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/ آیت الله مدرسی گفت: امت اسلام نیازمند فهم دروسی است که امام حسین(ع) با تقدیم خون خود و فرزندان و اهل بیت و اصحاب و طفل شیرخوار خود به مسلمانان آموخت که چگونه با باطل مبارزه کنند و در برابر آن ساکت ننشینند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق در سخنرانی هفتگی خود از مسلمانان خواست درس مبارزه و ایستادگی در برابر باطل را از قیام امام حسین(ع) و حماسه جاودان عاشورا بیاموزند.

ایشان افزود: امت اسلام نیازمند فهم دروسی است که امام حسین(ع) با تقدیم خون خود و فرزندان و اهل بیت و اصحاب و طفل شیرخوار خود به مسلمانان آموخت که چگونه با باطل مبارزه کنند و در برابر آن ساکت ننشینند.

آیت الله مدرسی خاطر نشان کرد امام حسین(ع) در روز عاشورا از فرزندان و یاران خود یاری نخواست بلکه این یاری را از نسل های آینده طلب کرد.

ایشان افزود: امروز مسابقه دادن جوانان عراق برای جهاد با داعش در سوریه و عراق و شهادت طلبی مجاهدان لبنان و یمن به برکت خون امام حسین علیه السلام است.

آیت الله مدرسی در پایان سخنان خود از جوامع اسلامی خواست آماده دفاع از دین و خدمت رسانی به میهن و دین خود باشند و در این راه به امام حسین(ع) و فرزندان و اصحاب و زنان ایشان اقتدا کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha