دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
امر به معروف

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز گفت: مبلغان و روحانیون باید تلاش کنند تا فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه احیا و نهادینه کنند چرا که حیات هر جامعه ای به میزان اهمیت امر به معروف و نهی از منکر آن جامعه بستگی دارد.

حجت الاسلام سید محمد صالح موسوی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خرم آباد، با اعلام این مطلب گفت:طلاب بالاتر از پایه پنجم این مدرسه با حضور در مساجد و حسینیه ها به تبلیغ و ترویج فرهنگ عاشورا و تبیین قیام امام حسین(ع) می پردازند.

وی با بیان اینکه در مسجد مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز نیز هر شب مراسم عزاداری ویژه طلاب و مسئولان اجرایی مدرسه همراه با مراسم عزاداری و سخنرانی برپاست افزود:در این مراسم که تا دهه محرم هر شب در مسجد این مدرسه بر پاست ویژگیهای قیام امام حسین(ع) و ابعاد مختلف فرهنگ عاشورا تبیین و بررسی می شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه الیگودرز با اشاره به اینکه امام حسین (ع) بزرگترین آمر به معروف و ناهی از منکر معرفی می شود تصریح کرد: مبلغان و روحانیون باید تلاش کنند تا فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه احیا و نهادینه کنند چرا که حیات هر جامعه ای به میزان اهمیت امر به معروف و نهی از منکر ان جامعه بستگی دارد.

حجت الاسلام محمد صالح موسوی با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید نسبت به اعمال و رفتار همدیگر احساس مسئولیت کنیم یادآور شد:برای نهادینه سازی این فرهنگ به عزم همگانی نیاز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha