شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
همدلی دولت و ملت

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران لرستان، استکبار ستیزی را راهبرد اساسی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: ملت فهیم و با بصیرت ایران اسلامی با وحدت و همدلی تمامی توطئه های آمریکا و هم پیمانانش را خنثی خواهند کرد.

خانم خوشبخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که راهپیمایی ۱۳ آبان خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است، گفت: استکبار ستیزی از بارزترین نمادهای دینی و انقلابی است و آمریکای خونخوار و جنایتکار نماد عینی استکبار در عصر حاضر است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد با بیان این که استکبار جهانی از هیچ کوششی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی کوتاهی نمی کند، تصریح کرد:استکبار برای رسیدن به اهداف شوم خود و تضعیف ارزش های دینی، اخلاقی و انقلابی تلاش می کند.

خوشبخت با اشاره به این که مردم ایران همواره وفادار به آرمان های نظام و انقلاب هستند، خاطر نشان کرد: ملت فهیم و با بصیرت ایران اسلامی با وحدت و همدلی تمامی توطئه های آمریکا و هم پیمانانش را خنثی خواهند کرد.

وی در پایان یادآور شد: امسال نیز همچون سالهای قبل، بانوان اساتید با حضور در راهپیمایی عظیم ۱۳ آبان فریاد "مرگ بر آمریکا" سر خواهند داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha