پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام دخانچی

حوزه / مدیرمسئول موسسه قول سدید حق با بیان اینکه گروه تبلیغی قول سدید حق تنها در شهرهای مشهد، قم و تهران فعالیت می‌کند گفت: امسال تعداد مبلغان جهادی این گروه به تعداد ۱۱۴ نفر رسید که در مدارس مشهد به تبلیغ پرداختند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام دخانچی مدیر مسئول موسسه فرهنگی تبلیغی قول سدید حق، چهارشنبه شب در همایش موسسه تبلیغی و فرهنگی "قول سدید حق" با اشاره به اینکه این موسسه از سال 88 فعالیت خود را آغاز کرد گفت: این دغدغه وجود داشت که چرا شبهات مطرح در میان دانش آموزان مدارس شهرهای دور دست و مرزی در مدارس شهرهای بزرگ مذهبی نیز وجود دارد.

وی بیان کرد: با احساس این نقص در مدارس، گروه تبلیغی و فرهنگی قول سدید حق از سال 88 کار خود را با 13 نفر از طلاب قم در مدارس مشهد آغاز کرد.

مدیرمسئول موسسه قول سدید حق با بیان اینکه نام این گروه از آیه 70 سوره احزاب گرفته شده گفت: خداوند در این آیه می‌فرماید" يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَقُولُوا قَوْلًا سَدِيدًا " " اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد از خدا پروا داريد و سخنى استوار گوييد"

وی تصریح کرد: دشمنان همواره آزادی بیان را پتکی کرده که بر سرما بکوبند و ما باید در برابر آنها بگوییم اسلام قول سدید را بیان می‌کند، یعنی حرف قرص و محکم و نه اینکه هر حرفی را در هرجایی بزنید.

حجت الاسلام دخانچی با بیان اینکه گروه تبلیغی قول سدید حق تنها در شهرهای مشهد، قم و تهران فعالیت می کند گفت: امسال تعداد مبلغان جهادی این گروه به تعداد 140نفر رسید که در مدارس مشهد به تبلیغ پرداختند.

وی ادامه داد: یکی از اهداف ما این بود که از حیث تبلیغ در مدارس شهر مشهد به حد اشباع برسیم که امسال موفق شدیم در مدارس دبیرستان پسرانه به این هدف دست یابیم.

انتهای پیام/313/30

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha