چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بانوان طلبه

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان آشخانه استان خراسان شمالی از تحصیل ۴۳ طلبه در این مدرسه خبرداد.

خانم نیره مومن زاده، مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) شهرستان آشخانه خراسان شمالی در گفتگو  با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه» با اشاره به آغاز فعالیت این مدرسه از سال 84 اظهارداشت: این مدرسه 8 سال پیش کار خود را رسما با هدف تربیت طلاب خواهر در این شهرستان آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه طبق آمارهای حوزه علمیه استان ، این مدرسه از مدارس برتر می باشد،افزود: مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) توانسته در مدت فعالیت خود در زمینه پذیرش و جذب  طلاب خواهر در استان حائز رتبه های برتر گردد.

خانم مومن زاده  ادامه داد:  در حاضر در این مدرسه 43 طلبه در حال تحصیل  بوده و 3 دوره از طلبه های ورودی این مدرسه فارغ التحصیل شده اند .

وی باتاکید براینکه در سال جاری 100 نفر از جوانان و خواهران  استان  برای تحصیل در این مدرسه ثبت نام کرده بودند، یادآور شد:  از این تعداد متقاضی، 20 نفر موفق به کسب حدنصاب های لازم و تحصیل در این مدرسه شدند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان آشخانه با اشاره به اینکه  طلاب در این مدرسه در سطح دو تحصیل می نمایند، گفت: امر تربیت طلاب عهده 12 نفر از اساتید بومی منطقه می باشد .

وی هم چنین با اشاره به فارغ التحصیلی سه دوره  از دانش پژوهان این مرکز علمی یادآور شد: در مجموع بالغ بر 11 نفر از طلاب این مدرسه فارغ التحصیل شده اند که در  نهادها و ادارات مختلف مشغول فعالیت دینی هستند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha