شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام عابدین درویش پور رئیس ستاد اقامه  نماز لرستان

حوزه/ دبیر ستاد اقامه نماز استان لرستان، تفکر و تشکل نیروی مردمی بسیج، را نقطه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام عابدین درویش پور، امروز در جشنواره جهاد علمی پژوهشی بسیج، با اشاره به اقدامات گسترده و سازنده بسیجیان در ابعاد گوناگون، اظهار داشت: امروز جوانان باید با الگوگیری از بسیجیان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در راه اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند و ایران اسلامی را محکم و با اقتدار به تمام دنیا معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیج نه تنها یک تشکل، بلکه یک تفکر است، افزود: بسیجیان با انگیزه الهی و داشتن بصیرت همواره در جهت اعتلا و پیشرفت میهن اسلامی در تلاش‌اند و بدون هیچ‌گونه چشم داشتی در جهت تقویت ارزشهای دینی و انقلاب و اشاعه فرهنگ استکبار ستیزی فعالیت می کنند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان لرستان بیان داشت: امام راحل بارها در بیانات گهر بار خود با اشاره به بیان این سخن زیبا که ؛افتخارم در این دنیا این است که خود بسیجی ام؛ اوج ارادت و بسیجی بودن و ارزش این تفکر را در جامعه اسلام و در بین جوانان نهادینه کرد.

حجت الاسلام درویش پور با بیان اینکه امروز بسیجیان در پیشرفت های علمی و پژوهشی کشور خوش درخشیده اند تصریح کرد: اختراعات، ابتکارات و نوآوری‌های بسیجیان در تمام عرصه ها و تولید و انتشار این ابتکارات در جامعه، خود گواه ادعای این مطلب است.

وی با اشاره به اینکه علم آموزی و اشاعه علم و دانش ریشه در تمدن دینی و اسلامی ما دارد، خاطر نشان کرد: بسیجیان باید با تاسی از بزرگان دینی و شهدای اسلام و انقلاب روز به روز درجهت تعمیق باورهای دینی و گسترش علم آموزی در جامعه در حرکت باشند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان لرستان با بیان اینکه ایران اسلامی مهد علم و تمدن و زیستگاه عالمان و بزرگان علم بوده است، گفت: امروز جوامع غربی با الگو برداری از پژوهش های ابن سینا و تعمیم آنها در فعالیتهای علمی خود به پیشرفتهای بسیاری رسیده اند.

حجت الاسلام درویش پور با بیان اینکه علم و دانش را باید در هر کجای دنیا جستجو کرد، افزود: پس از علم آموزی باید آن را در جهت خدمت به جامعه بکار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha