جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام حسن صافی

حوزه/ نماینده آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی با اشاره به رشد کمی و کیفی حوز‌ه‌های علمیه خواهران گفت: توسعه این نهاد قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه حجت‌الاسلام و المسلمین حسن صافی گلپایگانی در جلسه مشترک با مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به قابلیت‌ها و امکانات حوزه‌های علمیه خواهران خواستار راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای شیعی از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران شد.

وی ضمن تقدیر از توسعه حوزه‌های علمیه خواهران به لحاظ کمی و کیفی خاطرنشان کرد: مدارس علمیه خواهران می‌توانند آثار عمیقی در فرهنگ جامعه و خانواده‌ها داشته باشند.

در این جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور نیز وضعیت حوزه‌های علمیه خواهران را تشریح کرد و در مورد نهضت احداث ساختمان برای مدارس علمیه خواهران، حضور مثبت بانوان طلبه در فضای مجازی و درخشش بانوان طلبه در جشنواره‌های پژوهشی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران، حجت‌الاسلام و المسلمین صافی گلپایگانی همچنین از مرکز داده امین بازدید کرد.

 در این بازدید دکتر علی طائی‌زاده رییس مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران توضیحاتی در مورد این مرکز ارائه کرد و گفت: مرکز داده امین قابلیت استقرار حدود 2هزار سرور فیزیکی را دارد و با هدف پشتیبانی از پایگاه‌های اینترنتی شیعی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha