سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بهرامی - جشنواره هنر آسمانی

حوزه/ دبیر کمیته پژوهش دبیرخانه دائمی جشنواره هنرآسمانی از شناسایی آثار هنری عالمان گذشته و تحقیق برروی آنان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، بهرامی دبیر کمیته پژوهش دبیرخانه دائمی جشنواره هنرآسمانی گفت: بخش پژوهش مهم ترین مطالبه جامعه علمی هنری است و حوزه در این بخش کم ورود پیدا کرده است و این ورود کم باعث شده است که  کسانی دیگر به این مساله ورود پیدا کنند که مباحث هنری دینی را به نحوی مطرح می کنند که با مباحث اعتقادی ما نمی خواند و باید در این عرصه ورود پیدا کرد و پژوهش هایی انجام داد.

وی افزود: مباحثی وجود دارد که علما و هنر هیچ رابطه ای ندارند اما وقتی زندگینامه وآثار علما را بررسی می کنیم، می بینیم که علمای شاعر و قصه گو وخطاط زیادی داشته ایم.

دبیر کمیته پژوهش دبیرخانه دائمی جشنواره هنرآسمانی ادامه داد: یکی از کارهایی که در بخش پژوهش می خواهیم داشته باشیم، این است که مجموعه ای تدوین شود و برروی آثار علمای هنرمند تحقیق و آثار آنان معرفی شود.

لازم به ذکراست، چهارمین دوره جشنواره هنر آسمانی از سوی مرکز مدیریت حوزه  های علمیه با مشارکت نهادهایی همچون مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه برگزار می شود.

علاقه مندان برای ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر می توانند تا 30آذرماه به تارنمای آن به نشانی www.honareasemani.ir مراجعه کنند.

 انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha